Nadruki kraków sosnowiec

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją oprócz materiału, posługi albo całej marki; jest perswazją w reklamie czy kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie interesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do panienki po ciemku. Nikt, poza nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk da się zrobić prawie, że na każdym obiekcie w zależności od produktu i typu reklamy. Wykonywany jest przeróżnymi technologiami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) czy subli-flock. Wybór metody jest kluczowy dla osiągnięcia celu sprzedającego.
  Wiele drukarni prześciga się w swoich propozycjach poprzez wszechstronną obsługę od wzoru do skończonego wyrobu. Sami klienci też mogą zaproponować własne pomysły w sposobie realizowania nadruku.
  W najwyższym stopniu popularne gadżety na których użytkowany jest nadruk to: torby, artykuły piśmienne, kubki, narzędzia oraz latarki, rozmaitego rodzaju tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera gdzie powstawają modele graficzne w stosownym rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Potem projekt „przenoszony” jest na produkt.
  Reperkusja naoczna i stabilność nadruku zależy przede wszystkim od dwóch istotnych elementów – jakości użytych farb i kontroli oraz przestrzegania wymagań koniecznych do słusznego utrwalenia. 
  Typy farb, które są stosowane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe oraz farby rozpuszczalnikowe.


Możliwość komentowania jest wyłączona.